Przejdź do głównej zawartości

PRZEDPREMIEROWO: BEATA MAJEWSKA - PAMIĘTAJ, ŻE BYŁAM

Tytuł: Pamiętaj, że byłam

Autor: Beata Majewska

Seria: Zapomnij, że istniałem

Tom: 2

Tłumaczenie: - - -

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans, erotyk

Wydawnictwo: Jaguar

Premiera: 16.09.2020 r.


Weronika Snarska to młoda kobieta, która straciła w swoim życiu dosłownie wszystko. Jej syn zginął, ona została uznana za zmarłą, a na koniec całkowicie straciła pamięć. Obudziła się po kilku miesiącach nie wiedząc, kim jest i dlaczego znalazła się w takiej, a nie innej sytuacji. Nie pamięta, że ma męża, który zdążył ją opłakać, a później zacząć swoje życie na nowo. Nie pamięta, że człowiek, który do tego wszystkiego doprowadził, to Nikita, mężczyzna, który zaczął ją pociągnąć od momentu, kiedy tylko się pojawił. Co dalej wyniknie z tej sytuacji i jak Rafał Snarski zareaguje na to, że jego żona jednak żyje? Czy Weronika odzyska wspomnienia i swoje dawne życie? Tego dowiecie się, czytając książkę.


Beata Majewska ma to do siebie, że swoimi zakończeniami potrafi wnieść człowieka w fotel. I to do takiego stanu, że długo później nie może dojść do siebie. Tak było w przypadku pierwszej książki z tej serii, czyli "Zapomnij, że istniałem." Kiedy to na ostatnich stronach pojawiła się Weronika Snarska i dowiadujemy się, że ona żyje, nie mogłam pozbierać szczęki z podłogi. Wszystkiego się wtedy spodziewałam, ale tego z pewnością nie. Nie mogłam doczekać się kontynuacji, więc kiedy tylko wpadła w moje ręce, szybko zaczęłam czytać. I Beata Majewska znowu mnie zaskoczyła, bo tym razem poznajemy historię Weroniki, a Rafała jest tutaj zdecydowanie mniej.


Cieszę się, że autorka postawiła właśnie na takie rozwiązanie, gdyż dzięki temu możemy więcej dowiedzieć się o tym, co przez ten czas działo się z Weroniką. Wielu autorów mogłoby dać nam tylko jakieś urywki z przeszłości, a Beata Majewska dała nam całą historię Weroniki po wypadku. Prawdopodobnie dlatego ta książka tak bardzo mi się spodobała. Lubię, kiedy mam całość historii i nie muszę się niczego domyślać, a tutaj właśnie tak jest. Spodobał mi się również pomysł z amnezją bohaterki. Z pewnością nie jest to nic łatwego, stracić pamięć i nic nie wiedzieć ze swojego życia. Nie pamiętać chwil, których spędził się z mężem czy synem. Nie pamiętać kim tak na prawdę się jest. Weronika nie ma teraz łatwego życia, ale mimo wszystko stara się jakoś trzymać i dzięki temu bardzo ją polubiłam. 


Na pewno na pochwałę zasługują tutaj również nowi bohaterzy, a szczególnie Nikita. Od początku wiedziałam, że ten typek przypadnie mi do gustu. Lubię takich brutalnych i bezczelnych gości, którzy myślą, że mogą wszystko. Oczywiście tylko wtedy, gdy autor opiszę bohatera z rozsądkiem, a tutaj tak właśnie było. Ta książka jest pełna emocji, nie tylko pozytywnych, ale także negatywnych. Czasami miałam ochotę udusić bohaterów i mocno nimi potrząsnąć, ale dla mnie to normalne. Mamy tutaj także sceny erotyczne, które momentami są nieco brutalne, ale nie wybierają poza granice dobrego smaku. 


"Pamiętaj, że byłam" to świetna kontynuacja, której nie brakuje emocji i dobrego tempa akcji. Nowi bohaterowie wprowadzają powiew świeżości, a nutka tajemniczości ciągnie się za nami do samego końca. Zdecydowanie polecam.


Ocena: 9/10

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

LUDKA SKRZYDLEWSKA - KRÓL KIER

Tytuł: Król Kier Autor: Ludka Skrzydlewska  Seria: Królowie Vegas Tom: 4 Tłumaczenie: --- Gatunek: Romans, erotyk  Wydawnictwo: Editio Red Premiera: 14.02.2023 r.  Persia to dwudziestotrzyletnia młoda kobieta, która pracuje jako krupierka w Kasynie Enigma. Pewnej nocy poznaje tajemniczego mężczyznę, który od razu zwrócił jej uwagę. Do tego czuć było pomiędzy nimi przyciąganie, którego nie mogli się wyprzec. Dlatego spokojna i poukładana Persia decyduje się na jednonocną przygodę. Nie wie tylko, że ta noc zmieni jej życie na zawsze. Król Kier to tajemniczy mężczyzna, który rozprawia się ze złoczyńcami miasta. Kiedy Persia przez przypadek odkrywa jego tożsamość podczas strzelaniny po kasynem, ten postanawia ją porwać. Nie przewidział tylko, że Persii mogą szukać pewni wpływowi ludzie, a ona sama może stać się dla niego kimś ważnym. Czy zemsta za krzywdy przeszłości wciąż będzie dla niego najważniejsza? A może to miejsce zajmie Persia? Uwielbiam książki Ludki Skrzydlewskiej, a już szczegó

Greek Gods Book TAG

Stworzyłam mój własny TAG. Jestem w blogosferze od niedawna, więc jeżeli ktoś stworzył taki tag, napiszcie mi kto. Edytuję wtedy post i napiszę czyim był pomysłem. 1. Afrodyta , czyli książka z najpiękniejszą okładką. Ostatnimi czasy zachwycam się nową okładka "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell. 2. Persefona , czyli książka, w której zakochałaś się od pierwszego wejrzenia. Zdecydowanie "Duma i uprzedzenie" Jane Austen.  Już od samego początku pokochałam tą książkę. 3. Hades , czyli książka, która przyprawia Cię o dreszcze. Właśnie czytam "Czarna Loteria" Tess Gerritsen, i muszę przyznać że w niektórych momentach mnie przeraża. 4. Zeus , czyli książka, którą każdy powinien znać. "Pan Tadeusz"Adama Mickiewicza. Każdy Polak powinien znać tą książkę. 5. Posejdon , czyli książka związana z morzem. Jedyna, która mi się teraz przypomina to "Historia prawdziwa kapitana Haka" Pierdomenico Baccalario. 6. Hestia , czyli ks

MAGDALENA KRAUZE - ZAUFAJ MI JESZCZE RAZ

Tytuł: Zaufaj mi jeszcze raz Autor: Magdalena Krauze Seria: Czekałam na ciebie Tom: 2 Tłumaczenie: - - - Wydawnictwo: Jaguar Premiera: 23.10.2019 r. Życie Pauliny zmienia się nieoczekiwanie o sto osiemdziesiąt stopni, kiedy na jaw wychodzi tajemnica skrywana przez Igora. Dziewczyna załamuje się i kompletnie nie wie co ma teraz zrobić. Dlatego decyduje się na wyjazd licząc na to, że w nowym otoczeniu dojdzie ze swoim życiem do ładu i składu. Potrzebuje dużo czasu, żeby móc przemyśleć pewne sprawy i spojrzeć Igorowi w oczy. Tak właśnie trafia do uroczego pensjonatu w Karpaczu. Dziewczyna poznaje tam Adama, który od początku wydaje się rozumieć ją bez słów. On również wiele przeszedł w swoim życiu i teraz bardzo przez to cierpi. Szybko więc się zaprzyjaźniają i rozmawiają o tym, co ich dręczy. Adam daje do zrozumienia Paulinie, że źle postąpiła wyjeżdżając i nie dając Igorowi szansy na wyjaśnienie sytuacji. Paulina w końcu rozumie, że jednym lekarstwem jest szczera