Przejdź do głównej zawartości

50 faktów o mnie


1. Zacznę od tego, że rzadko pokazuję na blogu, jak wyglądam. To samo dotyczy się fanpage'a jak i bookstagrama. Tylko niektórzy blogerzy wiedzą jak wyglądam i kilku autorów. Poza tym staram się być anonimowa. Dopiero dzisiaj, po ponad roku prowadzenia bloga, postanowiłam się przełamać i pokazać wam, z kim macie do czynienia.


2. Wszyscy w domu mówią do mnie Tyśka, natomiast znajomi nazywają mnie Marti.

3. Jestem zodiakalnym strzelcem, co jak się dowiedziałam, bardzo do mnie pasuje.

4. Jestem bardzo niecierpliwa i wszystko chciałabym mieć na już.

5. Często bywam wredna, co wielu ludziom się nie podoba.

6. Kocham wieczory z książką ale lubię też je spędzać z moimi znajomymi, dlatego staram się to podzielić tak, żebym miała czas na obie te czynności.

7. Mam na drugie imię Aleksandra, co niezbyt mi się podoba. Nawet lubię to imię ale uważam, że do mnie nie pasuje.

8. Z całej rodziny i znajomych tylko moja siostra wie, że prowadzę bloga.Ona też lubi książki, ale czyta tylko te kobiece. Nie interesuje ją fantastyka czy Sci-fi.

9. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, jednak rzadko kiedy dopuszczam ich do siebie bliżej, wolę gdy zostają na etapie zwykłych znajomych.

10. Kocham grafikę! To jest moja pasja. Niestety ostatnio coraz częściej brakuje mi na nią czasu, nad czym bardzo ubolewam. Chciałabym móc poświęcić jej więcej mojej uwagi.

11. Oprócz tego bloga prowadzę jeszcze jednego. Znajdziecie na nim właśnie moją grafikę. Niestety musiałam go teraz zawiesić, bo nie wyrobiłabym się z tym wszystkim. Jednak jeżeli chcecie zobaczyć jak tworzę, to zapraszam pod ten adres: leprokonus.blogspot.com

12. Urodziny obchodzę 26 listopada i w tym roku skończę 21 lat.

13. Od szesnastego roku życia farbuję włosy. Nie lubiłam bycia blondynką, a poza tym uważam, że w ciemnych kolorach jest mi bardziej do twarzy.

14. Mam trójkę rodzeństwa. 23 letnią siostrę Weronikę, 12 letniego brata Milana i 8 letnią siostrę Wiktorię.

15. Obecnie studiuję dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Śląskim lecz myślę nad zmianą kierunku na kryminalistykę i kryminologię.

16. Niedawno zaczęłam publikować na wattpad dwie moje powieści "Powinieneś być tutaj" i "Za wszelką cenę". Pomysły na nie przyszły już bardzo dawno temu i chciałam się nimi podzielić z innymi. Znajdziecie je pod moim nickiem Fruttey.

17. Marzę o tym, żeby wydać własną książkę. Nawet już w połowie ją napisałam, tylko nie wiem czy ktokolwiek będzie chciał ją przeczytać. Kiedyś nawet chciałam zacząć ją publikować w internecie, ale w końcu zrezygnowałam z tego pomysłu.

18. Nie lubię, gdy ktoś mnie ogranicza. Zaraz się czuję jakbym była zamknięta w klatce, przez co potem robi się mało przyjemnie. Jestem po prostu indywidualistką i nie mam zamiaru tego zmieniać. Lubię wszystko wykonywać na własną rękę.

19. Uwielbiam numerologię. Często sprawdzam sobie horoskop właśnie pod tym względem. Jestem numerologiczną 8, co się ze mną jak najbardziej zgadza. "Numerologiczna 8 cechuje się najpotężniejszą Wibracją - to typ przywódcy. Charakteryzuje ją niezwykła siła, przebojowość, odwaga, bojowość, ambicja, pewność siebie, pracowitość, lecz również agresja, napastliwość, nieobliczalność i zuchwałość."

20. Jestem bardzo gadatliwa. Wiele osób mówi, że buzia mi się po prostu nie zamyka.

21. Nienawidzę, gdy ludzie mówią do mnie "Martynka" lub "Mała" czuję się wtedy jak małe i nieporadne dziecko.

22. Jak na złość jestem niska. Mam tylko 1,58, przez co mam niesamowite kompleksy.


23. Dla swoich bliskich jestem w stanie zrobić wszystko, nie cofnę się przed niczym.


24. Półtorej roku temu zrobiłam sobie tatuaż na lewym nadgarstku. Wybrałam napis "Believe", żeby nigdy nie przestawać wierzyć w siebie i w to, że istnieje lepsze życie.

25. Co chwilę zmieniam długość włosów. Ścinam je na krótko tylko po to, żeby za chwile je zapuszczać. Jak już są w miarę długie, to zaczynają mnie denerwować i znowu je ścinam, a potem jestem na siebie za to zła. Wpadłam już w błędne koło.

26. Boję się ciemności, a raczej tego, co może w niej być.

27. Mam nieuzasadniony lęk przed wszelkiego rodzaju mostami, tymi dużymi jak i tymi małymi. Zawsze boję się, że się zawalą. Co jest dziwne, nie mam lęku wysokości.

28. Nienawidzę kłamstwa. Ludzie, którzy kłamią nie mogą liczyć na mój szacunek. Uważam, że nie są godni mojego czasu i zaufania.

29. Kocham gotować. Mogłabym cały dzień spędzić w kuchni i z niej nie wychodzić.

30. Moją wielką miłością są seriale. Obejrzałam ich już tyle, że nawet nie potrafię zliczyć. Mimo to zawsze wiem, co się w którym dzieje i jak się skończył poprzedni odcinek.

31. Zawsze najpierw czytam książkę, a potem oglądam film. Lubię sobie sama wyobrazić jak wyglądają bohaterowie. Jak zrobię to na odwrót, to gdy czytam, od razu widzę przed oczami aktorów, którzy grali daną rolę.

32. Czarny, to kolor mojego życia. Potrafię chodzić ubrana cała na czaro, przez co moja mam zawsze się pyta, czy mam żałobę. Jakby ktoś zajrzał do mojej szafy, to w większości zobaczył by ubrania w kolorze czarnym, białym i szarym. Nie za bardzo przepadam za żywymi kolorami. Lubię jeszcze odcienie niebieskiego i zielonego.

33. Może i jestem trochę nietypową kobietą, ale kocham kupować nowe buty. To jest moje uzależnienie. Jak zobaczę takie, które mi się podobają, to muszę je kupić, nawet jeżeli wiem, że nie powinnam lub nie będą mi za bardzo potrzebne.

34. Uwielbiam filmy zrobione na podstawie komiksów. Superbohaterowie rządzą! Szczególnie Kapitan Ameryka, Sokole Oko i Scarlet Witch. No i nie zapominam o mojej miłości, czyli Loki!

35. Kocham nadmorskie widoki, ale zdecydowanie wolę góry. Uwielbiam po nich chodzić. Nienawidzę leżenia na plaży i nic nie robienia.

36. Gdy za długo przebywam na otwartym słońcu, to zaczyna mnie boleć głowa. Muszę cokolwiek robić, żeby mnie to nie dopadało.

37. Wszędzie, gdzie nie pojadę, muszę kupić widokówki. Zbieram je, żeby mieć potem co wspominać.

38. Moim ulubionym zespołem zagranicznym jest Imagine Dragons. Chyba nie ma takiej ich piosenki, której bym nienawidziła.

39. Za najlepszy Polski zespół uważam Happysad, ich piosenki są magiczne.

40. Zawsze chciałam nauczyć języka hiszpańskiego lub włoskiego. Do tej pory jest to moje niespełnione marzenie. Chyba pora się wreszcie za to wziąć.

41. Lubię meksykańskie telenowele, szczególnie "Zbuntowani".

42. Uwielbiam jeździć na rolkach, mogłabym to robić przez pół dnia.

43. Od niedawna uwielbiam ciemne kolory szminek i często się nimi maluję. Najlepiej jak są w kolorach czerwieni. Zaczęłam je także kolekcjonować.

44. Gdybym mogła wybrać się na spotkanie z jedną gwiazdą, to byłaby to Helena Bonham Carter. Uważam ją za najlepszą aktorkę na świecie. Staram się oglądać każdy film jaki tylko z nią wyjdzie.

45. Mogłabym codziennie pić sok pomarańczowy. Smakuje mi najbardziej ze wszystkich napojów, jakie istnieją.

46. Nie lubię kawy. Jej zapach jest cudowny, ale jej nie wypije, przynajmniej nie parzoną i nie rozpuszczalną. Przekonałam się tylko do 3w1.

47. Kiedy nikt nie słyszy to często śpiewam, ale mój głos jest okropny.

48. Moim niespełnionym i niemożliwym marzeniem jest granie na fortepianie lub perkusji, jednak się do tego nie nadaję.

49. Często mam wrażenie, że nie mam żadnego talentu. W niczym nie jestem tak dobra, jak bym chciała.

50. Kiedy ktoś coś źle wymawia, zawsze mam przemożną chęć poprawiania go, wiem jednak, że nie zawsze wypada.
"Wydaje mi się, ze czasem bała się kochać. Była jedną z osób, które lubią rzeczy konkretne, jak ocean. Coś co możesz pokazać i wiesz, co to jest. Chyba dlatego zawsze ciężko jej było wierzyć w Boga. I myślę, że właśnie z tego powodu broniła się przed miłością. Nie mogła jej dotknąć."  
No i to by chyba było na tyle. Nie wierzę, że udało mi się aż tyle o mnie napisać, bo bardzo tego nie lubię. Chciałam jednak, żebyście mnie trochę lepiej poznali. O was też bym chętnie coś takiego poczytała, więc zachęcam do pisania. 

Komentarze

  1. 1) lubię mówić na Małą Mała, bo jest mała i wcale nie jest nieporadna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie witam fotka urocza pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Top 5 najlepszych cykli książek

Jako, że ostatnio mam mało czasu na czytanie z powodu matury, przedstawiam wam moje ulubione cykle książek. W komentarzach napiszcie jak u Was by wyglądało takie zestawienie. Oczywiście pojawia się też pozycja zerowa, bez której nie mogłoby być tego zestawienia.   5. Diabelskie Maszyny - Cassandra Clare Diabelskie maszyny to prequel "Darów Anioła" Cassandra Clare jest mistrzynią w tworzeniu fantastycznej atmosfery. Historia Tessy Gray porwała mnie już od samego początku. Potrafi sprawić, że razem z bohaterami przenosimy się do wiktoriańskich czasów. W dodatku każdy bohater jest zupełnie inny i chyba to mi się spodobało najbardziej. 4. Szklany Tron - Sarah J. Maas Książka inspirowana jedną z najpiękniejszych baśni, czyli "Kopciuszkiem". Szklany zamek i piękne opisy przyrody porywają nas do zupełnie innego świata. Trójkąt miłosny, który wcale nie jest tak oczywisty jak by się mogły wydawać. Silna kobieta, opanowany kapitan gwardii królewskiej i pewny

Eloisa James - Księżna w desperacji

Tytuł: Księżna w desperacji Autor: Eloisa James Cykl: Zdesperowane księżne Wydawnictwo: Amber     Lady Roberta boleje nad tym, że jej ekscentryczny ojciec jest nieustannie pośmiewiskiem salonów. Postanawia więc wyjść za mąż za człowieka rozważnego i powszechnie szanowanego, który pod żadnym względem nie będzie przypominał jej ojca. Doskonałym kandydatem wydaje się pewien stateczny książę. Niestety, nie zwraca on na Robertę uwagi - w przeciwieństwie do przystojnego hulaki i niepoprawnego uwodziciela, hrabiego Damona     Eloisa James bardzo dobrze nakreśliła bohaterów. W tej książce możemy spotkać dokładnie każdy typ osoby. Rozważna Roberta, szalony Markiz czy sztywny Villiers. Z kart tej książki możemy się o nich dowiedzie bardzo dużo. Główna bohaterka - Roberta - stara się podejmować jak najbardziej rozważne decyzje. Wstydzi się swojego ojca, który często jest pośmiewiskiem salonów. To zmusza ją do podjęcia decyzji, że wyjdzie tylko za człowieka opanowanego i szanowanego. D

PRZEDPREMIEROWO: Anna Bellon - Uratuj mnie + KONKURS

Tytuł: Uratuj mnie Autor: Anna Bellon Cykl: The Last Regret Wydawnictwo: OMGbooks Premiera: 28 września 2016 Normalne życie Mai skończyło się, gdy zginął jej ukochany brat. Pogrążyła się w żałobie, zerwała kontakty z wszystkimi przyjaciółmi. Liczyły się tylko książki i muzyka. Prawdziwe życie Kylera może się dopiero zacząć. Gdy skończy liceum, przestanie się przeprowadzać, zmieniać szkoły, gdy uwolni się od toksycznego ojca. Na razie jedyną ucieczką pozostaje muzyka. I prowokowanie otoczenia napisami na koszulkach. „A później nauczyłam się wszystkiego od nowa. Pojawił się ktoś, kto przebił się przez wzniesiony przeze mnie mur. Wziął go szturmem i nie pozwolił mi się z powrotem za nim schować. Wszedł w moje życie, śpiewając lekko zachrypniętym głosem o dziewczynie ulotnej jak papierosowy dym”. W nowej szkole Kyler poznaje Maię. I postanawia się z nią zaprzyjaźnić. Ale czy dziewczyna, która odtrąca od siebie wszystkich, jest na to gotowa? Czy Kyler ma w sobie tyle