Przejdź do głównej zawartości

Nina Reichter - Love Line II

Tytuł: Love Line II
Autor: Nina Reichter
Cykl: Love Line
Tom: 2
Wydawnictwo: Novae Res
Premiera: 26.10.2018 r.

"Znacznie łatwiej jest udawać miłość, niż ukryć, że kogoś kochasz" Bethany McCallum chciałaby, aby jej życie znowu stało się normalne. ale czy to możliwe, skoro jej ukochany, Matthem Hansen, za kilka miesięcy bierze ślub z córką magnata medialnego, były mąż chce powrotu, a w dodatku nowa praca w "Newsweeku" zaczyna się od szantażu, za którego sprawą Bethany i Matt są zmuszeni współpracować ściślej niż kiedykolwiek wcześniej? Czy zawodowa relacja będzie funkcjonować, skoro oboje zdają sobie sprawę z napięcia, jakie pojawia się między nimi? I czy profesjonalizm wystarczy, aby zachowali dystans? Gdy tajemnice z przeszłości wyjdą na jaw, może się okazać, że stare grzechy mają długie cienie. Czy za ich sprawą miłość... zyska niespodziewanego sojusznika?

W drugiej części Love Line wracamy do bohaterów, których uwielbiamy, oraz do tych, których nienawidzimy. Bethany cierpi po rozstaniu z Matthew. Widziała już siebie u jego boku, miała nadzieję na szczęśliwy i udany związek, a tutaj jej ukochany postanawia jednak pozostać ze swoją dziewczyną i co gorsze, postanowił się jej oświadczyć. Beth nie wie co kieruje Matt'em, ale jej serce robiło się na tysiące kawałków. Postanawia jednak być silna, jeżeli nie dla siebie, to chociaż dla swojej ukochanej córeczki. W dodatku jej były (chociaż w sumie to dalej obecny, bo jeszcze się nie rozwiedli) mąż wciąż się pojawia i ma nadzieję na to, że uda im się odbudować ich relację. Czy Beth da mu jeszcze jedną szansę, aby stworzyć córce prawdziwy dom, a może uda jej się jeszcze odzyskać swoją prawdziwą i jedyną miłość? Bethany jest taką postacią, którą się uwielbia, albo toleruje. Ja jednak jestem gdzieś pośrodku. Z jednej strony wkurza mnie swoim durnym zachowaniem, a raczej tym, że ewidentnie nic ją nie łączy z mężem, a usilnie próbuje coś znaleźć w ich relacji i robi sobie z niego nagrodę pocieszenia. Coś w stylu "Nie mogę być z Matt'em, to zostanę z mężem". Zresztą jej mąż to największy idiota świata. Zdradził żonę, miał kochankę, a zachowuje się jakby nic się nie stało. Z drugiej jednak strony tworzy tak świetną i chemiczną parę z Matthew, że człowiek od aż pala do niej miłością. Trudno mi się co do niej określić.

Matthew musi zacząć żyć z myślą, że wkrótce zostanie ojcem. Nie tak wyobrażał sobie życie, a trafniejszym spostrzeżeniem będzie to, że po prostu nie z tą dziewczyną. Nigdy tak na prawdę nie kochał Bree i był z nią bardziej z przyzwyczajenia niż z jakichkolwiek uczuć. To Beth jest kobietą jego marzeń, to z nią wyobrażał sobie swoją przyszłość, to ona miała go wspierać w dobrych i złych chwilach. To dla niej chciał rzucić swoją wpływową dziewczynę i przy niej nie myślał o przyszłości. A musiał ją zranić tak bardzo, że trudno będzie prosić o przebaczenie. Wie jednak, że mimo tej wielkiej miłości musi wszystko zrobić tak, jak powinien. Musi być ojcem dla swojego dziecka i mężem, dla jego matki. Nie wie, że to wszystko to tak na prawdę wielkie kłamstwa, które wciska mu jego 'narzeczona'. Czy odkryje prawdę, zanim będzie za późno? Czy już zawsze będzie musiał żyć w kłamstwie? Matta nie da się nie kochać. To bohater, który rozgrzewa nas do czerwoności i wcale nie musi być przy tym bez koszulki. Zdecydowanie jeden z najlepszych bohaterów literackich, z jakimi miałam styczność. Jest inteligentny i przystojny, ale przede wszystkim bardzo prawdziwy i życiowy.

Gdy tylko skończyłam czytać pierwszą część tej serii, cieszyłam się, że od razu mam pod ręką drugi tom. Seria Love Line wciągnęła mnie tak bardzo, że z zapałem przerwałam kartki i kończyłam kolejne rozdziały. Wszyscy, którzy czytali poprzedni tom dobrze wiedzą, jak się on skończył. Intryga, którą zaserwowała nam Bree była niespodziewana i zdecydowanie potrzebna tej książce. Co prawda wiedziałam, że coś będzie na rzeczy, bo za bardzo chciała ona zatrzymać Matta przy sobie, ale tego się nie spodziewałam. Tutaj mamy dalszy ciąg jej kłamstw, sztuczek i przewidzianej manipulacji. Każdą kolejną stronę przekladałam z myślą, że musi ona w końcu popełnić jakiś błąd, ale nie byłam pewna, kiedy to nastanie. I to jest właśnie główny atut tej książki NIEPRZEWIDYWALNOŚĆ. Co prawda zakończenie nie jest zaskoczeniem, ale cała reszta tej książki już tak i tym byłam oczarowana.

Jezeli Love Line pokazywało, jak silne może być uczucie dwojga ludzi i jak wiele można poświęcić dla miłości, to nie wiem co mam powiedzieć o Love Line II. To tutaj dowiedziałam się, że miłość nie ma granic, że czasami możemy się przez nią doprowadzić do opsesji i że zawsze zwycięży to prawdziwe uczucie. W tej książce jest tak wiele prawdziwych emocji, które odbieramy całym sobą, że czasami nie wiemy już kim jesteśmy i gdzie się znajdujemy. Dzięki temu możemy trafić w sam środek tej burzy emocjonalnej, którą jest ta książka. Czujemy się, jakbyśmy trafili do środka książki i byli świadkami wszystkich wydarzeń, które miały w niej miejsce. Coś zupełnie OBEZWŁADNIAJĄCEGO.

Love Line II to przepiękna pełna miłości, ale także i intryg książka, która w polskiej literaturze pięknej nie ma sobie równych. Sprawia, że wpadamy w wir emocji, których nie sposób poskromić. Majstersztyk dla wszystkich fanów dobrych powieści miłosnych.

Ocena: 9/10

"W życiu są momenty, kiedy nadzieja pomaga, i są takie, kiedy nabiera zabójczych właściwości. Dorosłość polega na tym, żeby możliwie szybko odróżnić jedne od drugich." 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

LUDKA SKRZYDLEWSKA - KRÓL KIER

Tytuł: Król Kier Autor: Ludka Skrzydlewska  Seria: Królowie Vegas Tom: 4 Tłumaczenie: --- Gatunek: Romans, erotyk  Wydawnictwo: Editio Red Premiera: 14.02.2023 r.  Persia to dwudziestotrzyletnia młoda kobieta, która pracuje jako krupierka w Kasynie Enigma. Pewnej nocy poznaje tajemniczego mężczyznę, który od razu zwrócił jej uwagę. Do tego czuć było pomiędzy nimi przyciąganie, którego nie mogli się wyprzec. Dlatego spokojna i poukładana Persia decyduje się na jednonocną przygodę. Nie wie tylko, że ta noc zmieni jej życie na zawsze. Król Kier to tajemniczy mężczyzna, który rozprawia się ze złoczyńcami miasta. Kiedy Persia przez przypadek odkrywa jego tożsamość podczas strzelaniny po kasynem, ten postanawia ją porwać. Nie przewidział tylko, że Persii mogą szukać pewni wpływowi ludzie, a ona sama może stać się dla niego kimś ważnym. Czy zemsta za krzywdy przeszłości wciąż będzie dla niego najważniejsza? A może to miejsce zajmie Persia? Uwielbiam książki Ludki Skrzydlewskiej, a już szczegó

Greek Gods Book TAG

Stworzyłam mój własny TAG. Jestem w blogosferze od niedawna, więc jeżeli ktoś stworzył taki tag, napiszcie mi kto. Edytuję wtedy post i napiszę czyim był pomysłem. 1. Afrodyta , czyli książka z najpiękniejszą okładką. Ostatnimi czasy zachwycam się nową okładka "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell. 2. Persefona , czyli książka, w której zakochałaś się od pierwszego wejrzenia. Zdecydowanie "Duma i uprzedzenie" Jane Austen.  Już od samego początku pokochałam tą książkę. 3. Hades , czyli książka, która przyprawia Cię o dreszcze. Właśnie czytam "Czarna Loteria" Tess Gerritsen, i muszę przyznać że w niektórych momentach mnie przeraża. 4. Zeus , czyli książka, którą każdy powinien znać. "Pan Tadeusz"Adama Mickiewicza. Każdy Polak powinien znać tą książkę. 5. Posejdon , czyli książka związana z morzem. Jedyna, która mi się teraz przypomina to "Historia prawdziwa kapitana Haka" Pierdomenico Baccalario. 6. Hestia , czyli ks

MAGDALENA KRAUZE - ZAUFAJ MI JESZCZE RAZ

Tytuł: Zaufaj mi jeszcze raz Autor: Magdalena Krauze Seria: Czekałam na ciebie Tom: 2 Tłumaczenie: - - - Wydawnictwo: Jaguar Premiera: 23.10.2019 r. Życie Pauliny zmienia się nieoczekiwanie o sto osiemdziesiąt stopni, kiedy na jaw wychodzi tajemnica skrywana przez Igora. Dziewczyna załamuje się i kompletnie nie wie co ma teraz zrobić. Dlatego decyduje się na wyjazd licząc na to, że w nowym otoczeniu dojdzie ze swoim życiem do ładu i składu. Potrzebuje dużo czasu, żeby móc przemyśleć pewne sprawy i spojrzeć Igorowi w oczy. Tak właśnie trafia do uroczego pensjonatu w Karpaczu. Dziewczyna poznaje tam Adama, który od początku wydaje się rozumieć ją bez słów. On również wiele przeszedł w swoim życiu i teraz bardzo przez to cierpi. Szybko więc się zaprzyjaźniają i rozmawiają o tym, co ich dręczy. Adam daje do zrozumienia Paulinie, że źle postąpiła wyjeżdżając i nie dając Igorowi szansy na wyjaśnienie sytuacji. Paulina w końcu rozumie, że jednym lekarstwem jest szczera