Przejdź do głównej zawartości

KONKURS: Wyznaj mi swoje marzenie, a ja podaruję ci książkę "Wszystkie twoje marzenia"

Dzisiaj nadszedł czas na nowy konkurs. Tym razem do wygrania są dwa egzemplarze książki "Wszystkie twoje marzenia", która swoją premierę miała 10 maja 2017 roku. Jest to najnowsza powieść Agaty Czykierdy-Grabowskiej, autorki bestsellerowej książki "Jak powietrze". Na pewno warto się zapoznać z tą historią. Gwarantuję, że będziecie się przy niej dobrze bawić. Moja recenzja tutaj.

Oczywiście warunki konkursu jak zawsze są bardzo proste. Wystarczy być obserwatorem bloga, podać swój adres e-mail i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Będzie mi miło jeżeli udostępnicie banner konkursu, polubicie mój fan page i zaobserwujecie na instagramie (nie są to warunki konieczne). 

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
E-mail:
Odpowiedź na pytanie konkursowe:

Pytanie: Jakie jest twoje największe marzenie?

Na zgłaszanie się do konkursu jest czas do 30 maja do godziny 23.59. Zgłoszenia otrzymane po czasie nie będą brane pod uwagę.

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest Martyna Piętka - właścicielka bloga.
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo OMGBooks
3. Organizator zastrzega prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie zostaniecie poinformowani.
4. Konkurs trwa od 16 maja do 30 maja 2017 roku.
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu. 
6. Osoba biorąca udział w konkursie musi posiadać adres zamieszkania na terenie Polski.
7. Każdy uczestnik konkursu winien zapoznać się z regulaminem i zasadami. Zgłoszenie się do konkursu jest jednoznaczne z jego akceptacją.
8. Wygrywają dwie osoby, po jednym egzemplarzu.
10. Organizator może anulować konkurs, gdy zgłosi się mniej niż 10 osób.
11. Zwycięzca ma obowiązek podesłać adres do wysyłki na mojego maila: desarri@gmail.com, do trzech dni od ogłoszenia wyników. Jeżeli zwycięzca się nie zgłosi, zostanie wybrany inny laureat.
12. Za wysyłkę książki odpowiada wydawnictwo OMGBooks
13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

Komentarze

  1. Obserwuję jako :
    Anna Rosińska (ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com)
    E-mail :
    ksiazkowepodrozeanny@gmail.com
    Moja odpowiedź na pytanie konkursowe :
    Jakie jest moje największe marzenie?
    Już kilka razy brałam udział w podobnych zabawach. Marzenie, marzenie, marzenie...
    Prawie za każdym razem pisałam, że chciałabym mieć piękny dom, pojechać do Hiszpanii, wygrać kilka milionów w toto lotka.
    Ale mam już dość. Dość oszukiwania innych, ale i siebie. Przede wszystkim siebie.
    Bo najbardziej na świecie marzę o tym,, aby się zakochać i aby ktoś pokochał mnie mimo wszystko. Ze wszystkimi moimi zaletami i wadami. Na zawsze....

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako Izabela Dembna 😌
    Mój adres e-mail : izus604@op.pl
    Odp.na pytanie : Moim największym marzeniem jest powrót na stałe do Polski . Mimo tylu lat nie potrafię być sobą na obcej ziemi , tęsknota jest cały czas tak wielka ,łzy podczas pożegnać lecą tak samo mocno i ból który zasypia na chwilę ...ból rozłąki i pozostawienia tego co najcenniejsze rodziców .

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenie oby wiosna dała ich spełnienie to książeczka kocha to buzia roześmiana to ciut ludzkiej życzliwości No moze wiecej w życiu radosci ale zdrowko jeśli bedzie wszystko jakoś to bedzie Obsrwuje na fb jako Barbara Pawlik

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Kraina Scarlett. Mój mail to kraina.scarlett@gmail.com. A odpowiedź na pytanie... Hm.

    Moim marzeniem największym
    Jest mały domek gdzieś za miastem
    I bycie od samej siebie lepszym
    Witanie gości chlebem lub ciastem
    I jego oczy tuż obok
    Dłonie tak blisko
    I bycie sobą
    Wtedy poczuję, że mam wszystko
    Bo moje największe marzenie
    To coś czego pragnie chyba każdy
    To na każdym polu spełnienie
    To spacer przez życie z uśmiechem, z którym tak bardzo do twarzy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MAGDALENA KRAUZE - ZAUFAJ MI JESZCZE RAZ

Tytuł: Zaufaj mi jeszcze raz Autor: Magdalena Krauze Seria: Czekałam na ciebie Tom: 2 Tłumaczenie: - - - Wydawnictwo: Jaguar Premiera: 23.10.2019 r. Życie Pauliny zmienia się nieoczekiwanie o sto osiemdziesiąt stopni, kiedy na jaw wychodzi tajemnica skrywana przez Igora. Dziewczyna załamuje się i kompletnie nie wie co ma teraz zrobić. Dlatego decyduje się na wyjazd licząc na to, że w nowym otoczeniu dojdzie ze swoim życiem do ładu i składu. Potrzebuje dużo czasu, żeby móc przemyśleć pewne sprawy i spojrzeć Igorowi w oczy. Tak właśnie trafia do uroczego pensjonatu w Karpaczu. Dziewczyna poznaje tam Adama, który od początku wydaje się rozumieć ją bez słów. On również wiele przeszedł w swoim życiu i teraz bardzo przez to cierpi. Szybko więc się zaprzyjaźniają i rozmawiają o tym, co ich dręczy. Adam daje do zrozumienia Paulinie, że źle postąpiła wyjeżdżając i nie dając Igorowi szansy na wyjaśnienie sytuacji. Paulina w końcu rozumie, że jednym lekarstwem jest szczera

Greek Gods Book TAG

Stworzyłam mój własny TAG. Jestem w blogosferze od niedawna, więc jeżeli ktoś stworzył taki tag, napiszcie mi kto. Edytuję wtedy post i napiszę czyim był pomysłem. 1. Afrodyta , czyli książka z najpiękniejszą okładką. Ostatnimi czasy zachwycam się nową okładka "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell. 2. Persefona , czyli książka, w której zakochałaś się od pierwszego wejrzenia. Zdecydowanie "Duma i uprzedzenie" Jane Austen.  Już od samego początku pokochałam tą książkę. 3. Hades , czyli książka, która przyprawia Cię o dreszcze. Właśnie czytam "Czarna Loteria" Tess Gerritsen, i muszę przyznać że w niektórych momentach mnie przeraża. 4. Zeus , czyli książka, którą każdy powinien znać. "Pan Tadeusz"Adama Mickiewicza. Każdy Polak powinien znać tą książkę. 5. Posejdon , czyli książka związana z morzem. Jedyna, która mi się teraz przypomina to "Historia prawdziwa kapitana Haka" Pierdomenico Baccalario. 6. Hestia , czyli ks

LUDKA SKRZYDLEWSKA - KRÓL KIER

Tytuł: Król Kier Autor: Ludka Skrzydlewska  Seria: Królowie Vegas Tom: 4 Tłumaczenie: --- Gatunek: Romans, erotyk  Wydawnictwo: Editio Red Premiera: 14.02.2023 r.  Persia to dwudziestotrzyletnia młoda kobieta, która pracuje jako krupierka w Kasynie Enigma. Pewnej nocy poznaje tajemniczego mężczyznę, który od razu zwrócił jej uwagę. Do tego czuć było pomiędzy nimi przyciąganie, którego nie mogli się wyprzec. Dlatego spokojna i poukładana Persia decyduje się na jednonocną przygodę. Nie wie tylko, że ta noc zmieni jej życie na zawsze. Król Kier to tajemniczy mężczyzna, który rozprawia się ze złoczyńcami miasta. Kiedy Persia przez przypadek odkrywa jego tożsamość podczas strzelaniny po kasynem, ten postanawia ją porwać. Nie przewidział tylko, że Persii mogą szukać pewni wpływowi ludzie, a ona sama może stać się dla niego kimś ważnym. Czy zemsta za krzywdy przeszłości wciąż będzie dla niego najważniejsza? A może to miejsce zajmie Persia? Uwielbiam książki Ludki Skrzydlewskiej, a już szczegó