Przejdź do głównej zawartości

PRZEDPREMIEROWO: Corinne Michaels - Conviction

Tytuł: Conviction
Autor: Corinne Michaels
Cykl: Consolation Duet
Tom: 2
Wydawnictwo: Szósty zmysł
Premiera: 05.12.2017 r.

RECENZJA ZAWIERA SPOILERY DO PIERWSZEJ CZĘŚCI!

Druga część bestsellerowej powieści "Consolation". Poruszająca historia, którą pokochały tysiące czytelniczek! Jeżeli myślisz, że zakończenie "Consolation" zwalało z nóg, przeczytaj "Conviction" i przekonaj się, że Corinne Michaels jest w stanie dostarczyć jeszcze większych emocji i zaskoczeń! Druga część duetu "Consolation" rozdziera serce, wzrusza i zachwyca, czyniąc tę literacką przygodę niezapomnianą i zapierającą dech w piersi. Po raz kolejny autorka złamie ci serce. Ale czy poskłada je na nowo? "Zakochałam się w Liamie tylko po to, aby moje serce znów pękło na milion kawałków. Paraliżuje mnie świadomość życia bez niego, ale rzeczywistość wygląda tak, że odszedł. On tego nie rozumie, a ja nie mogę go do niczego zmusić. Gdyby tylko dostrzegł pewność kryjącą się za moimi słowami... Wtedy nadal bylibyśmy razem".

"Kochać kogoś oznacza bycie bezinteresownym i chęć zrezygnowania z własnych potrzeb dla drugiej połówki. To zachowanie szlachetnej postawy w obliczu świadomości, że całkowicie zniszczy to twój świat – tak jak odejście."

Aaron wrócił. Wrócił i nic nie może być takie jak wcześniej. Catherine myślała, że znalazła swoje szczęśliwe zakończenie u boku Liama. Pozbierała się już po śmierci męża i chciała żyć dalej, ale on nieoczekiwanie wraca. Nie zmarł, ale był przetrzymywany przez wroga i nie jest już tym samym człowiekiem co wcześniej. Aaron robił wszystko żeby wrócić do domu, do swojej rodziny, ale po roku czasu nic już nie jest takie jak wcześniej. Jego żona związała się z jego najlepszym przyjacielem. W dodatku dowiedziała się ona o zdradzie, której dopuścił się przed "śmiercią" i nie może mu jej wybaczyć. Catherine bardzo się zmieniła od początków tej serii. Nie jest już rozpaczającą i nie wiedzącą co ze sobą zrobić wdową, ale pewną siebie i zdecydowaną co do swojej przyszłości kobietą. Ponowne pojawienie się jej męża wiele komplikuje, ale wie, że to Liam jest mężczyzną, z którym chce spędzić resztę swojego życia, tyle, że to nie będzie takie łatwe. Liam wie, że kocha Cathy i chciałby razem z nią tworzyć swoją przyszłość. Jednak wieść o tym, że jego najlepszy przyjaciel wcale nie umarł, jest dla niego wielkim ciosem, dlatego postanawia usunąć się w cień i dać małżeństwu szansę na naprawienie błędów z przeszłości. Zwłaszcza, że Aaron chce walczyć o swoją rodzinę do samego końca.

"Czasami słowo „przepraszam” nie naprawi wyrządzonych krzywd. Czasami ból jest tak dojmujący, że żadne słowa nie uleczą zadanych ran."

Gdy skończyłam czytać "Consolation", nie mogłam się doczekać aż w moje ręce trafi "Conviction". Byłam ciekawa jak dalej potoczą się losy głównych bohaterów zwłaszcza, że zakończenie było dla mnie takie zaskakujące. No i niestety muszę przyznać, że trochę się zawiodłam. Niespodziewane zwroty akcji, niewiedza, co stanie się dalej i masa emocji, czyli to, co tak bardzo pokochałam w pierwszej części, tutaj zamieniło się w typowy romans, w którym występuje trójkąt miłosny. Corinne Michaels chciała dobrze, ale nie najlepiej jej to wyszło. Myślałam, że pojawienie się Aarona sprawi, że ta historia miłosna będzie jeszcze trudniejsza, że główna bohaterka będzie niezdecydowana, a było jakoś tak prosto. Cathy wie czego chce i mogłaby mieć to już od początku pojawienia się jej męża, ale z Liama zrobiły się ciepłe kluchy i zamiast walczyć o to co kocha, to postanawia uciekać jak tchórzliwy nastolatek. Dopiero pod koniec zrobiło się dla mnie bardziej ciekawie i to uratowało całą historię. Aaron był dokładnie taki, jak go sobie wyobrażałam w pierwszej części. Chce odzyskać swoją rodzinę, ale co chwilę wymyśla nowe kłamstwa chcąc zamydlić oczy Cathy piękną gadką, ale zaczyna się w nich gubić i sam już chyba nie wie co jest prawdą, a co kłamstwem.

"Nadzieja nie jest gwarancją spełnienia marzeń. Nie odmalowuje pięknych wizji i nie przynosi ulgi. To coś, czego czepiamy się kurczowo, gdy potrzebujemy powodu, w który możemy wierzyć."

Mimo wszystko w dalszym ciągu kocham parę jaką jest Catherine i Liam. Ich po prostu nie da się nie uwielbiać. Może czasami wydawali się dla mnie za słodcy, ale i tak zajmują duże miejsce w moim sercu. Ich historia w drugiej części może się wydawać trochę naiwna, ale porusza pewne struny w duszy, dzięki którym robi nam się jakoś lepiej i mamy ochotę uśmiechać się jak głupi do sera. Dostajemy tutaj na pewno więcej humoru, którym autorka nadrabia brak łez, które towarzyszyły nam tak często przy "Consolation". Jest to dobra kontynuacja tej serii, ale niestety nic więcej. Nie chwyta aż tak bardzo za serca, nie sprawia, że mamy ochotę rwać włosy z głowy i zastanawiać się co będzie dalej. Jednak na pewno będę miło ją wspominać i w przyszłości bardzo chętnie do niej wrócę. Corinne Michaels pisze bardzo dobrze i mam nadzieję, że w przyszłości będziemy mogli poznać więcej twórczości spod jej pióra.

Ocena: 7,5/10

"Kochanie cię nigdy nie było problemem, tylko zatrzymanie cię przy sobie, choć do mnie nie należysz."

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Szósty zmysł

Komentarze

  1. Muszę sięgnąć kiedyś po tę serię, bo widzę, że to zdecydowanie moje klimaty! Nawet jeśli aż tak nie chwyta na serce - grunt, by było romantycznie. :D

    NaD okładkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LUDKA SKRZYDLEWSKA - KRÓL KIER

Tytuł: Król Kier Autor: Ludka Skrzydlewska  Seria: Królowie Vegas Tom: 4 Tłumaczenie: --- Gatunek: Romans, erotyk  Wydawnictwo: Editio Red Premiera: 14.02.2023 r.  Persia to dwudziestotrzyletnia młoda kobieta, która pracuje jako krupierka w Kasynie Enigma. Pewnej nocy poznaje tajemniczego mężczyznę, który od razu zwrócił jej uwagę. Do tego czuć było pomiędzy nimi przyciąganie, którego nie mogli się wyprzec. Dlatego spokojna i poukładana Persia decyduje się na jednonocną przygodę. Nie wie tylko, że ta noc zmieni jej życie na zawsze. Król Kier to tajemniczy mężczyzna, który rozprawia się ze złoczyńcami miasta. Kiedy Persia przez przypadek odkrywa jego tożsamość podczas strzelaniny po kasynem, ten postanawia ją porwać. Nie przewidział tylko, że Persii mogą szukać pewni wpływowi ludzie, a ona sama może stać się dla niego kimś ważnym. Czy zemsta za krzywdy przeszłości wciąż będzie dla niego najważniejsza? A może to miejsce zajmie Persia? Uwielbiam książki Ludki Skrzydlewskiej, a już szczegó

Greek Gods Book TAG

Stworzyłam mój własny TAG. Jestem w blogosferze od niedawna, więc jeżeli ktoś stworzył taki tag, napiszcie mi kto. Edytuję wtedy post i napiszę czyim był pomysłem. 1. Afrodyta , czyli książka z najpiękniejszą okładką. Ostatnimi czasy zachwycam się nową okładka "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell. 2. Persefona , czyli książka, w której zakochałaś się od pierwszego wejrzenia. Zdecydowanie "Duma i uprzedzenie" Jane Austen.  Już od samego początku pokochałam tą książkę. 3. Hades , czyli książka, która przyprawia Cię o dreszcze. Właśnie czytam "Czarna Loteria" Tess Gerritsen, i muszę przyznać że w niektórych momentach mnie przeraża. 4. Zeus , czyli książka, którą każdy powinien znać. "Pan Tadeusz"Adama Mickiewicza. Każdy Polak powinien znać tą książkę. 5. Posejdon , czyli książka związana z morzem. Jedyna, która mi się teraz przypomina to "Historia prawdziwa kapitana Haka" Pierdomenico Baccalario. 6. Hestia , czyli ks

MAGDALENA KRAUZE - ZAUFAJ MI JESZCZE RAZ

Tytuł: Zaufaj mi jeszcze raz Autor: Magdalena Krauze Seria: Czekałam na ciebie Tom: 2 Tłumaczenie: - - - Wydawnictwo: Jaguar Premiera: 23.10.2019 r. Życie Pauliny zmienia się nieoczekiwanie o sto osiemdziesiąt stopni, kiedy na jaw wychodzi tajemnica skrywana przez Igora. Dziewczyna załamuje się i kompletnie nie wie co ma teraz zrobić. Dlatego decyduje się na wyjazd licząc na to, że w nowym otoczeniu dojdzie ze swoim życiem do ładu i składu. Potrzebuje dużo czasu, żeby móc przemyśleć pewne sprawy i spojrzeć Igorowi w oczy. Tak właśnie trafia do uroczego pensjonatu w Karpaczu. Dziewczyna poznaje tam Adama, który od początku wydaje się rozumieć ją bez słów. On również wiele przeszedł w swoim życiu i teraz bardzo przez to cierpi. Szybko więc się zaprzyjaźniają i rozmawiają o tym, co ich dręczy. Adam daje do zrozumienia Paulinie, że źle postąpiła wyjeżdżając i nie dając Igorowi szansy na wyjaśnienie sytuacji. Paulina w końcu rozumie, że jednym lekarstwem jest szczera