Przejdź do głównej zawartości

VI KEELAND - SEKS, NIE MIŁOŚĆ

Tytuł: Seks, nie miłość
Autor: Vi Keeland
Seria: - - -
Tom: - - -
Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka
Gatunek: Literatura obyczajowa, romas, erotyk
Wydawnictwo: Kobiece
Premiera: 12.02.2020 r.

Nat to młoda kobieta, której życie nie szczędziło przykrości. Po rozwodzie z mężem, który okazał sie oszustem zarabiającym na cudzym nieszczęściu, nie ma ochoty plątać się w jakiekolwiek związki. Dodatkowo została z wielkim długiem, który szanowny małżonek zaciągnął na jej nazwisko oraz pasierbicą, która szczerze jej nienawidzi. Nat została jej prawnym opiekunem po ślubie i nie wyobraża sobie, że mogło by się to zmienić, zwłaszcza, gdy ojciec dziewczyny trafił za swoje oszustwa do więzienia. Kiedy na weselu przyjaciółki poznaje Huntera wie, że musi trzymać się od niego z daleka. Przystojny Pan architekt uważany jest bowiem za łamacza kobiecych serc, a Nat przysięgła sobie, że będzie spotkać się tylko z takimo facetami, którzy nie są w jej typie. Nie wie tylko, jak bardzo myli się w ocenie Huntera. Ten mężczyzna skrywa bowiem bolesne tajemnice, o których nikomu nie chce mówić. Czy Nat da sobie i Hunterowi szansę na szczęście, a może będzie to tylko seks?

Vi Keeland od zawsze zachwyca mnie swoimi książkami. Staram się sięgać po wszystkie jej powieści, bo wiem, że spędzę przy nich miło czas. Niektórzy mogą uważać, że romas to literatura niszowa, ale ja uważam, że jeżeli czytanie danego gatunku daje przyjemność, to jest on tak samo dobry, jak każda inna książka. Autorka zawsze w swoich powieściach stara się dodać coś więcej, coś, co skłoni nas do głębszych przemyśleń i nie będziemy uważać danej historii tylko za romans. Tutaj Vi Keeland postawiła na oszustwo w małżeństwie i na choroby, które zabierają nam ukochane osoby. Nat wiele przeszła, gdy dowiedziała się, że jej mąż to zwykły oszust, który zarabia na nieszczęściu innych ludzi. Budował tak zwaną piramidę i okradał ludzi z oszczędności ich życia. Nat to kobieta z wielkim sercem, bardzo wrażliwa na krzywdę innych. Dlatego nie wyobraża sobie, że mogłaby dalej być z mężczyzną, który krzywdził ludzi. Hunter natomiast skrywa tajemnice, które związane są z chorobą, ale nie mogę Wak tutaj więcej zdradzić, bo czytanie książki nie miało by sensu.

Tytuł "seks, nie miłość" jest bardzo wymowny i wiem, że niektórych może trochę odrzucić. Książka oczywiście o tym jest, że bohaterze wplątują się w relacje bez zobowiązań, w której ma ich łączyć tylko seks. Oczywiście to nie jest tak proste, jak może się wydawać. Po przeczytaniu kilku takich książek i obejrzeniu paru filmów wiem, że coś takiego bardzo rzadko działa, a tak na prawdę to raczej nigdy. Zawsze któraś ze stron, prędzej czy później, się zaangażuje. Mimo tytułu i relacji, która łączyć będzie głównych bohaterów, książka wcale nie ma tak wielu scen erotycznych. Początkowo myślałam, że będzie ich wiele, bo przecież wszystko na to wskazuje. Okazało się jednak, że nawet gdy te sceny się pojawiały, to były bardzo delikatne. Nie miałam wrażenia, że powieść jest wulgarna i opiera się tylko na seksie. Nie, tutaj seks jest na prawdę tylko tłem i to bardzo delikatnym.

"Seks, nie miłość" to kolejna powieść Vi Keeland, która zaskoczyła mnie swoją delikatnością, humer i emocjami, które towarzyszyły mi podczas lektury. Notorycznie przechodziłam od śmiechu do płaczu. To historia o dawaniu sobie drugich szans na miłość i szczęście.

Ocena: 8/10

Komentarze

  1. Nieważny gatunek, ważne, żeby książka sprawiała przyjemność czytelnikowi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi to naprawdę ciekawię, chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie miłośnikom tego typu książek będzie się podobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że teraz znajdę na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dyskretne seksowne tło zawsze dobrze robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś przeczytałam jakąś jej książkę i pamiętam, że była całkiem do rzeczy. Może teraz poszukam jakiegoś jej ebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie! Może sięgnę w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zupełnie nie mój klimat książek, ale parę powieści od Vi Keeland już czytałam i podobał mi się jej lekki styl ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kategoria tematyczna zupełnie nie dla nas, ale link posyłam dalej

    OdpowiedzUsuń
  10. Poruszająca ta książka, myślę, że bym się w niej odnalazła i miło spędziła czas czytając ją.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MAGDALENA KRAUZE - ZAUFAJ MI JESZCZE RAZ

Tytuł: Zaufaj mi jeszcze raz Autor: Magdalena Krauze Seria: Czekałam na ciebie Tom: 2 Tłumaczenie: - - - Wydawnictwo: Jaguar Premiera: 23.10.2019 r. Życie Pauliny zmienia się nieoczekiwanie o sto osiemdziesiąt stopni, kiedy na jaw wychodzi tajemnica skrywana przez Igora. Dziewczyna załamuje się i kompletnie nie wie co ma teraz zrobić. Dlatego decyduje się na wyjazd licząc na to, że w nowym otoczeniu dojdzie ze swoim życiem do ładu i składu. Potrzebuje dużo czasu, żeby móc przemyśleć pewne sprawy i spojrzeć Igorowi w oczy. Tak właśnie trafia do uroczego pensjonatu w Karpaczu. Dziewczyna poznaje tam Adama, który od początku wydaje się rozumieć ją bez słów. On również wiele przeszedł w swoim życiu i teraz bardzo przez to cierpi. Szybko więc się zaprzyjaźniają i rozmawiają o tym, co ich dręczy. Adam daje do zrozumienia Paulinie, że źle postąpiła wyjeżdżając i nie dając Igorowi szansy na wyjaśnienie sytuacji. Paulina w końcu rozumie, że jednym lekarstwem jest szczera

Greek Gods Book TAG

Stworzyłam mój własny TAG. Jestem w blogosferze od niedawna, więc jeżeli ktoś stworzył taki tag, napiszcie mi kto. Edytuję wtedy post i napiszę czyim był pomysłem. 1. Afrodyta , czyli książka z najpiękniejszą okładką. Ostatnimi czasy zachwycam się nową okładka "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell. 2. Persefona , czyli książka, w której zakochałaś się od pierwszego wejrzenia. Zdecydowanie "Duma i uprzedzenie" Jane Austen.  Już od samego początku pokochałam tą książkę. 3. Hades , czyli książka, która przyprawia Cię o dreszcze. Właśnie czytam "Czarna Loteria" Tess Gerritsen, i muszę przyznać że w niektórych momentach mnie przeraża. 4. Zeus , czyli książka, którą każdy powinien znać. "Pan Tadeusz"Adama Mickiewicza. Każdy Polak powinien znać tą książkę. 5. Posejdon , czyli książka związana z morzem. Jedyna, która mi się teraz przypomina to "Historia prawdziwa kapitana Haka" Pierdomenico Baccalario. 6. Hestia , czyli ks

LUDKA SKRZYDLEWSKA - KRÓL KIER

Tytuł: Król Kier Autor: Ludka Skrzydlewska  Seria: Królowie Vegas Tom: 4 Tłumaczenie: --- Gatunek: Romans, erotyk  Wydawnictwo: Editio Red Premiera: 14.02.2023 r.  Persia to dwudziestotrzyletnia młoda kobieta, która pracuje jako krupierka w Kasynie Enigma. Pewnej nocy poznaje tajemniczego mężczyznę, który od razu zwrócił jej uwagę. Do tego czuć było pomiędzy nimi przyciąganie, którego nie mogli się wyprzec. Dlatego spokojna i poukładana Persia decyduje się na jednonocną przygodę. Nie wie tylko, że ta noc zmieni jej życie na zawsze. Król Kier to tajemniczy mężczyzna, który rozprawia się ze złoczyńcami miasta. Kiedy Persia przez przypadek odkrywa jego tożsamość podczas strzelaniny po kasynem, ten postanawia ją porwać. Nie przewidział tylko, że Persii mogą szukać pewni wpływowi ludzie, a ona sama może stać się dla niego kimś ważnym. Czy zemsta za krzywdy przeszłości wciąż będzie dla niego najważniejsza? A może to miejsce zajmie Persia? Uwielbiam książki Ludki Skrzydlewskiej, a już szczegó