Przejdź do głównej zawartości

PRZEDPREMIEROWO: KINGA LITKOWIEC - MIASTO MAFII 2

Tytuł:
Miasto Mafii 2
Autor: Kinga Litkowiec
Seria: Miasto Mafii
Tom: 2
Tłumaczenie: - - -
Gatunek: Romans, erotyk
Wydawnictwo: Akurat
Premiera: 29.09.2021 r.

Hope Clarke to młoda kobieta, która wiedzie spokojne i poukładane życie. Może praca w klubie nie jest szczytem jej marzeń, ale pasują jej godziny pracy, a do tego zarabia całkiem nieźle. Mimo tego, co mogłoby się wydawać, nie tak łatwo jest znaleźć pracę w Nowym Jorku, a Hope nie ma zamiaru się stąd wyprowadzać. Kiedy pewnego dnia zgłasza się na ochotniczkę, aby dostarczyć szefowi ważne dokumenty, nie przypuszcza, że ten dzień zmieni jej życie na zawsze. Staje się ona świadkiem morderstwa, którego dopuszcza się jeden z najbardziej niebezpiecznych mężczyzn, jacy chodzą po tej ziemi, Lucas Rossi. Dziwny splot wydarzeń sprawia, że Hope musi udawać jego dziewczynę, chociaż obojgu nie jest to na rękę. Miało to potrwać zaledwie kilka dni, ale ich wspólny czas niebezpiecznie się wydłuża. Oboje wpadają w spiralę kłamstw, z której ciężko się wydostać. Jest jednak jedna prawdziwa rzecz, której nie mogą się wyprzeć - uczucie, które zaczyna ich łączyć. Czy znajdą w sobie na tyle siły i odwagi, aby zawalczyć o własne szczęście?

Całkiem niedawno Kinga Litkowiec wydała wznowienie swojego debiutu, czyli "Miasto Mafii". Jeżeli ktoś, tak jak ja, uważał, że tej historii jeszcze czegoś brakuje, że mógłby być ciąg dalszy, to z pewnością ucieszył się na wieść o drugim tomie. Nie jest to jednak typowa kontynuacja, gdyż nie znajdziemy tutaj dalszych losów Arthura i Emmy, tylko historie najmłodszego z braci Rossi, Lucasa. Muszę przyznać, że jego postać od początku bardzo mnie intrygowała, gdyż wydawał się dużo bardziej tajemniczy od swoich braci. I nie myliłam się, gdyż przez większą część książki niewiele o nim wiemy, a autorka bardzo skrywała, co kryje się w duszy Lucasa Rossi. A kryje się wiele rzeczy, które bardzo wpłynęły na to, jakim stał się człowiekiem.

Kinga Litkowiec nieustannie zachwyca mnie tym, jak gładko prowadzi akcję w swoich powieściach. Tutaj nie ma żadnego pomieszania, nie pojawiają się wątki "chwilowe", które zaraz znikają i nie wiadomo nawet, po co były. Autorka ewidentnie ma plan na powieść i wykonuje go bezbłędnie. Do tego wszystkiego tworzy postacie, których nie sposób nie polubić, szczególnie, jeżeli mówimy o tych męskich bohaterach. Bo nie powiem, niektóre decyzje Hope i jej tok myślenia momentami mnie irytował, ale Lucas jest idealny. Nie zmienia się w miękką kluchę, jak to często w takich powieściach bywa, ale jest twardy, nieustąpliwy i tajemniczy. Czyli taki, jak ja lubię najbardziej. Pewne wydarzenia z przeszłości bardzo go zraniły i chociaż próbuje sobie wmówić, że jest inaczej, to tak na prawdę wciąż cierpi. A swoje cierpienie skrywa pod okularami, którymi zasłania się przed światem.

Emocje, emocje i jeszcze raz emocje. Słuchajcie, ta książka, to istna karuzela wielkich emocji! Przy każdej książce tej autorki przeżywam wielką huśtawkę emocji i tym razem nie było inaczej. Co chwilę śmiałam się, płakałam, albo drżałam ze strachu razem z bohaterami. Kinga zdecydowanie ich tutaj nie oszczędzała i kładła wiele kłód pod nogi. Oni jednak są silni i będą musieli sobie z nimi jakoś poradzić, w taki lub inny sposób. Oprócz emocji mamy oczywiście także sceny erotyczne. Jeżeli sięgacie często po erotyki, to pewnie jesteście już do nich przyzwyczajeni, jeżeli jednak nie, to muszę was uprzedzić, że jest ich tutaj dosyć sporo. Mnie jednak zupełnie nie przeszkadzały, gdyż pojawiały się w odpowiednich momentach i nie były wciskane na siłę. Do tego są fajnie i lekko opisane, w czyta się je z wypiekami na twarzy.

"Miasto Mafii 2" to idealna kontynuacja, która zamknęła historię braci Rossi. Świetni bohaterowie, wielkie emocje i sceny erotyczne, które dodają tej powieści nico pikanterii. Kinga Litkowiec niezawodnie pokazuje, że nie na darmo nazywa się ją królową romansów mafijnych.

Ocena: 9/10


Komentarze

  1. No ja niestety nie przepadam za mafijnymi wątkami. Cudem jest, jak po coś w tym temacie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Greek Gods Book TAG

Stworzyłam mój własny TAG. Jestem w blogosferze od niedawna, więc jeżeli ktoś stworzył taki tag, napiszcie mi kto. Edytuję wtedy post i napiszę czyim był pomysłem. 1. Afrodyta , czyli książka z najpiękniejszą okładką. Ostatnimi czasy zachwycam się nową okładka "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell. 2. Persefona , czyli książka, w której zakochałaś się od pierwszego wejrzenia. Zdecydowanie "Duma i uprzedzenie" Jane Austen.  Już od samego początku pokochałam tą książkę. 3. Hades , czyli książka, która przyprawia Cię o dreszcze. Właśnie czytam "Czarna Loteria" Tess Gerritsen, i muszę przyznać że w niektórych momentach mnie przeraża. 4. Zeus , czyli książka, którą każdy powinien znać. "Pan Tadeusz"Adama Mickiewicza. Każdy Polak powinien znać tą książkę. 5. Posejdon , czyli książka związana z morzem. Jedyna, która mi się teraz przypomina to "Historia prawdziwa kapitana Haka" Pierdomenico Baccalario. 6. Hestia , czyli ks

MAGDALENA KRAUZE - ZAUFAJ MI JESZCZE RAZ

Tytuł: Zaufaj mi jeszcze raz Autor: Magdalena Krauze Seria: Czekałam na ciebie Tom: 2 Tłumaczenie: - - - Wydawnictwo: Jaguar Premiera: 23.10.2019 r. Życie Pauliny zmienia się nieoczekiwanie o sto osiemdziesiąt stopni, kiedy na jaw wychodzi tajemnica skrywana przez Igora. Dziewczyna załamuje się i kompletnie nie wie co ma teraz zrobić. Dlatego decyduje się na wyjazd licząc na to, że w nowym otoczeniu dojdzie ze swoim życiem do ładu i składu. Potrzebuje dużo czasu, żeby móc przemyśleć pewne sprawy i spojrzeć Igorowi w oczy. Tak właśnie trafia do uroczego pensjonatu w Karpaczu. Dziewczyna poznaje tam Adama, który od początku wydaje się rozumieć ją bez słów. On również wiele przeszedł w swoim życiu i teraz bardzo przez to cierpi. Szybko więc się zaprzyjaźniają i rozmawiają o tym, co ich dręczy. Adam daje do zrozumienia Paulinie, że źle postąpiła wyjeżdżając i nie dając Igorowi szansy na wyjaśnienie sytuacji. Paulina w końcu rozumie, że jednym lekarstwem jest szczera

LUDKA SKRZYDLEWSKA - KRÓL KIER

Tytuł: Król Kier Autor: Ludka Skrzydlewska  Seria: Królowie Vegas Tom: 4 Tłumaczenie: --- Gatunek: Romans, erotyk  Wydawnictwo: Editio Red Premiera: 14.02.2023 r.  Persia to dwudziestotrzyletnia młoda kobieta, która pracuje jako krupierka w Kasynie Enigma. Pewnej nocy poznaje tajemniczego mężczyznę, który od razu zwrócił jej uwagę. Do tego czuć było pomiędzy nimi przyciąganie, którego nie mogli się wyprzec. Dlatego spokojna i poukładana Persia decyduje się na jednonocną przygodę. Nie wie tylko, że ta noc zmieni jej życie na zawsze. Król Kier to tajemniczy mężczyzna, który rozprawia się ze złoczyńcami miasta. Kiedy Persia przez przypadek odkrywa jego tożsamość podczas strzelaniny po kasynem, ten postanawia ją porwać. Nie przewidział tylko, że Persii mogą szukać pewni wpływowi ludzie, a ona sama może stać się dla niego kimś ważnym. Czy zemsta za krzywdy przeszłości wciąż będzie dla niego najważniejsza? A może to miejsce zajmie Persia? Uwielbiam książki Ludki Skrzydlewskiej, a już szczegó