Ponieważ teraz skupiam się bardziej na nauce ze względu na egzaminy, to czasu na czytanie mam niestety bardzo mało. Dlatego teraz więcej pojawiać będzie się recenzji filmów, seriali i różnego rodzaju topki czy rankingi. Tak jak pisałam na fan page'u bloga prezentuję tym razem TOP 5 filmów na letnie wieczory. Oczywiście i tutaj dopuściłam się małego oszustwa w liczeniu, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Sami wiecie jak to jest z wybraniem ulubionej piątki. Nie pozostało mi nic innego jak zaproszenie do zobaczenia co wybrałam. Jak zawsze w komentarzach możecie podawać swoje propozycje, bo jestem ich bardzo ciekawa.
#5
Seria Gwiezdne Wojny
Prawda jest taka, że obejrzałam tą serię dopiero niedawno, mniej więcej jakieś dwa lata temu. Wcześniej oczywiście już o niej słyszałam, ale uważałam, że to raczej nie będzie nic dla mnie. Nigdy się tak bardzo nie pomyliłam. Teraz z wielka chęcią do niej wracam i wiem, że nigdy mi się nie znudzi. Jest to jedyny film z gatunku space opera, jaki miałam przyjemność oglądać. Zakochałam się w odległej galaktyce i już nie mogę się doczekać kolejnych części, mimo że na pewno nie będą już tak dobre jak te stare.
#4
Seria Władca Pierścieni
W okresie letnim i wakacyjnym zawsze przeżywamy różnego rodzaju przygody. Zwiedzamy nowe miejsca i wybieramy się na długie spacery. Dlatego film z motywem wędrówki jest idealny na takie właśnie wieczory. Mamy tutaj przygodę, w której na pewno bezgranicznie się zakochanie. Dziewczyny znajdą także przystojniaków, na których warto popatrzeć, a także nutkę miłości. Razem z bohaterami przeżywamy ich wzloty i upadki. Na pewno jest to seria, którą warto obejrzeć, a także przeczytać.
#3
Love, Rosie
Przyjaźń i miłość to najważniejsze wartości w całym naszym życiu. Między innymi właśnie dlatego uwielbiam oglądać filmy, które poruszają właśnie te wartości. W tym filmie zakochałam się zanim przeczytałam książkę. Wiem, że zostanie on już ze mną na zawsze. Rzadko kiedy dostajemy od życia to, czego ta bardzo pragniemy. Trzeba się bardzo natrudzić i często przejść trudną drogę. To jest właśnie film o ciężkiej drodze, do pierwszej miłości. Jestem pewna, że zakochacie się w niej tak samo jak ja.
#2
Seria Piraci z Karaibów
Dobra, a teraz przyznać się, kto nigdy nie słyszał o filmach, które opowiadają o niesfornym Kapitanie Jack'u Sparrow? Tyle przygód co on to chyba nikt jeszcze nie przeżył. Poznałam tą serię lata świetlne temu i z każdym kolejnym dniem wyczekiwałam kolejnych filmów, które jakoś szybko nadejść nie chciały. Nigdy, na żadnym filmie nie uśmiałam się tyle co tutaj. Jest to idealna pozycja, na rozweselenie swoje dnia.
#1
Zanim się pojawiłeś
Przedstawiłam wam już kilka rodzai filmów, przy których można się śmiać, dobrze bawić i przeżywać losy bohaterów. Ten najważniejszy przyprawi nas o morze łez. Historia Lou i Willa jest tak niesamowita, że na zawsze zostanie w moich sercu. To trudna opowieść o miłości, w której bohaterowie muszą wybrać co jest ważniejsze - oni sami, czy osoba, którą kochają. Na pewno nie będziecie się przy tym filmie nudzić, a później nie będziecie mogli zasnąć, zadając sobie pytanie "co by było gdyby"
Z powyższych filmów oglądałam dwa - "Love, Rosie" oraz "Zanim się pojawiłes". Każdy ze względu na Samą Cliffina :D. Niestety kiedy czytało się książki - filmy rozczarowują czasami, w tym głównie "Love, Rosie", który to film traktowany jako coś osobnego jest świetny i zabawny, ale jako ekranizacja powieści to moim zdaniem kompletne dno,niestety.
OdpowiedzUsuńhttp://chaosmysli.blogspot.com