Przejdź do głównej zawartości

MAGDALENA KRAUZE - ZDRADZONA

Tytuł: ZdradzONA 
Autor: Magdalena Krauze
Seria: - - -
Tom: - - -
Tłumaczenie: - - -
Gatunek: Powieść obyczajowa, romans
Wydawnictwo: Jaguar
Premiera: 25.03.2020 r.

Joanna ma wszystko, o czym może marzyć czterdzistoletnia kobieta, która zawsze chciała spokojnego, rodzinnego życia. Piękny dom, dobrego męża i dwójkę cudownych dzieci. Sama także pracuje i spełnia się w swoim zawodzie, a przed nią rysuje się szansa na awans. Jednak kobieta nie jest do końca szczęśliwa. Robert, jej mąż, nigdy nie ma dla niej czasu, a z kochającego rodzinę męża, stał się tylko zimnym i wymagającym dupkiem. Co chwilę jeździ w delegacje, wiecznie siedzi z telefonem w ręce, a o pomocy w obowiązkach domowych nie ma mowy. W końcu to ona jest kobietą i powinna zajmować się domem sama. Po rozmowie ze starszą sąsiadką, która sugeruje, że mąż Joanny ją zdradza, ta postanawia ukradkiem wykraść mu telefon. To, co w nim znajduje, zmieni jej życie na zawsze. Juz wie, skąd ciągłe zmęczenie męża, brak czasu, wieczne z niej niezadowolenie i nos przyklejony do telefonu. Została zdradzona.

Po każdą książkę Magdaleny Krauze sięgam z wielką przyjemnością, a w jej historiach zawsze można znaleźć coś interesującego. To dopiero trzecia powieść tej autorki, a ja mam wrażenie, jakby pisała od lat. Dlatego, gdy tylko pojawiła się "ZdradzONA" wiedziałam, że sięgnę po nią jak najszybciej. Przeczytałam ją zaraz po premierze, ale na kilka słów o niej czas znalazłam dopiero teraz. Ale przynajmniej mogę Wam o niej przypomnieć, bo na prawdę warto się zapoznać z tą historią. Może nie jest to książka bardzo odkrywcza, może wydawać się zwyczajna i pełna schematów, ale mimo to chwyta za serce. A to dlatego, że autorka o rzeczach zwykłych, mówi w sposób niezwykły.

Ile to słyszy się o zdradzonych kobietach? Ile to razy mąż poszedł w bok, bo żona nie jest już taka, jak była zaraz po ślubie? Niewiarygodnie często. Jasne, można wszystko zrzucić na kobietę, bo trochę się zaniedbała, przytyła kilka kilogramów i nie chodzi co chwilę do fryzjera czy kosmetyczki. Ale czy ktoś pomyślał dlaczego? A może dlatego, że mąż ani myślał zająć się domem, obiadem i dziećmi, żeby żona mogła zrobić coś dla siebie. Tak właśnie było w przypadku Joanny i Roberta. On nie robił nic, nie pomagał w niczym, ale wymagał, żeby wszystko było zrobione. Potem jeszcze narzekał, że żona nie chodzi po domu ubrana, uczesana i umalowana jak księżniczka. Joanna tylko zawiniła w jednym. Gdyby od początku przypilnowała, aby Robert też miał swój wkład w obowiązki domowe, to może tej sytuacji by nie było. Jednak przy takiej sytuacji jaką mieli, zrobił jej tylko przyjemność wynosząc z domu swój żałosny tyłek.

"ZdradzONA" to taka książka, którą czyta się w oka mgnieniu. Nim się zorientowałam, już czytałam ostatni rozdział. To powieść, która pokazuje, że po każdej burzy może pojawić się słońce. Czasami sytuacja, która początkowo zwala nas z nóg ilością bólu, później okazuje się dla nas dobra. Prosta, pełna emocji, przepiękna historia kobiety, która zaczyna swoje życie na nowo. Czekam na kolejne powieści Magdaleny Krauze, bo czuję, że zaskoczy mnie jeszcze nie raz.

Ocena: 8/10

Komentarze

  1. Brzmi naprawdę nieźle! Zapiszę sobie tytuł, bo wcześniej o niej nie słyszałam. Gdy najdzie mnie ochota na romans, to chętnie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam, teraz mam tak dużo czasu że wezme wszystkie polecane tytuły <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla miłośników tego typu książek na pewno jest bardzo ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka mnie zainteresowała i chociaż moja lista z zaległościami jest długa to tą wpisuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi jak babski romantyk :) Ale nie dla mnie, wolę fantastykę (nie mylić ze swastyką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zdecydowanie wolę fantastykę :D ta książka to zdecydowanie nie moje klimaty.

      Usuń
  6. Ale co dalej... Bo chyba jest jakieś dalej. Mąż odchodzi i ...???

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo zaciekawiła mnie ta książka i chyba wyląduje na mojej liście czytelniczej

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie przerzuciłam się na kryminały. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LUDKA SKRZYDLEWSKA - KRÓL KIER

Tytuł: Król Kier Autor: Ludka Skrzydlewska  Seria: Królowie Vegas Tom: 4 Tłumaczenie: --- Gatunek: Romans, erotyk  Wydawnictwo: Editio Red Premiera: 14.02.2023 r.  Persia to dwudziestotrzyletnia młoda kobieta, która pracuje jako krupierka w Kasynie Enigma. Pewnej nocy poznaje tajemniczego mężczyznę, który od razu zwrócił jej uwagę. Do tego czuć było pomiędzy nimi przyciąganie, którego nie mogli się wyprzec. Dlatego spokojna i poukładana Persia decyduje się na jednonocną przygodę. Nie wie tylko, że ta noc zmieni jej życie na zawsze. Król Kier to tajemniczy mężczyzna, który rozprawia się ze złoczyńcami miasta. Kiedy Persia przez przypadek odkrywa jego tożsamość podczas strzelaniny po kasynem, ten postanawia ją porwać. Nie przewidział tylko, że Persii mogą szukać pewni wpływowi ludzie, a ona sama może stać się dla niego kimś ważnym. Czy zemsta za krzywdy przeszłości wciąż będzie dla niego najważniejsza? A może to miejsce zajmie Persia? Uwielbiam książki Ludki Skrzydlewskiej, a już szczegó

Greek Gods Book TAG

Stworzyłam mój własny TAG. Jestem w blogosferze od niedawna, więc jeżeli ktoś stworzył taki tag, napiszcie mi kto. Edytuję wtedy post i napiszę czyim był pomysłem. 1. Afrodyta , czyli książka z najpiękniejszą okładką. Ostatnimi czasy zachwycam się nową okładka "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell. 2. Persefona , czyli książka, w której zakochałaś się od pierwszego wejrzenia. Zdecydowanie "Duma i uprzedzenie" Jane Austen.  Już od samego początku pokochałam tą książkę. 3. Hades , czyli książka, która przyprawia Cię o dreszcze. Właśnie czytam "Czarna Loteria" Tess Gerritsen, i muszę przyznać że w niektórych momentach mnie przeraża. 4. Zeus , czyli książka, którą każdy powinien znać. "Pan Tadeusz"Adama Mickiewicza. Każdy Polak powinien znać tą książkę. 5. Posejdon , czyli książka związana z morzem. Jedyna, która mi się teraz przypomina to "Historia prawdziwa kapitana Haka" Pierdomenico Baccalario. 6. Hestia , czyli ks

MAGDALENA KRAUZE - ZAUFAJ MI JESZCZE RAZ

Tytuł: Zaufaj mi jeszcze raz Autor: Magdalena Krauze Seria: Czekałam na ciebie Tom: 2 Tłumaczenie: - - - Wydawnictwo: Jaguar Premiera: 23.10.2019 r. Życie Pauliny zmienia się nieoczekiwanie o sto osiemdziesiąt stopni, kiedy na jaw wychodzi tajemnica skrywana przez Igora. Dziewczyna załamuje się i kompletnie nie wie co ma teraz zrobić. Dlatego decyduje się na wyjazd licząc na to, że w nowym otoczeniu dojdzie ze swoim życiem do ładu i składu. Potrzebuje dużo czasu, żeby móc przemyśleć pewne sprawy i spojrzeć Igorowi w oczy. Tak właśnie trafia do uroczego pensjonatu w Karpaczu. Dziewczyna poznaje tam Adama, który od początku wydaje się rozumieć ją bez słów. On również wiele przeszedł w swoim życiu i teraz bardzo przez to cierpi. Szybko więc się zaprzyjaźniają i rozmawiają o tym, co ich dręczy. Adam daje do zrozumienia Paulinie, że źle postąpiła wyjeżdżając i nie dając Igorowi szansy na wyjaśnienie sytuacji. Paulina w końcu rozumie, że jednym lekarstwem jest szczera