Przejdź do głównej zawartości

K.N. HANER - ZŁY CZAS

Tytuł: Zły czas

Autor: K. N. Haner

Seria: Niebezpieczni mężczyźni

Tom: 2

Tłumaczenie: - - -

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans, erotyk

Wydawnictwo: Editio Red

Premiera: 30.09.2020 r.

Blaire nigdy nie miała łatwego życia. Co prawda miała pieniądze i mogła pozwolić sobie na wszystko, ale nie miała jednego - wolności. Musiała pracować u swojego ojca, i była pod stałą obserwacją jego ludzi. Dodatkowo nie była to zwykła praca, była traktowana jak dziwka, która przez łóżko załatwi firmie kolejnych klientów. Pewnego dnia została jednak porwana i wtedy zmieniło się wszystko. Wciąż była więźniem, jednak tym razem Phixa, mężczyzny, który nie ma skrupułów. Momentami jednak pojawiały się między nimi uczucia, które trudno było opisać. Blaire jednak poddała się uczuciom nie do Phixa, a Davida, który był ochroniarzem. Musiała za to słono zapłacić, więc musiała wrócić do dawnego życia. Jednak żeby ją upokorzyć, Phix postanowił porzucić ją na... śmietnisku. Po wyjściu ze szpitala, Blaire dowiadujemy się, że jej ojciec niedawno zginął, a ona musi teraz przyjąć jego obowiązki i zostać... Królową Koki. Tylko czy jest ona na tyle silna, aby podołać temu zadaniu? 

Kiedy kończyłam czytać "Złe miejsce" wiedziałam, że to dopiero początek pokręconej gry, w którą zostaliśmy wciągnięci. Było wiadomo, że Phix dopiero planuje swoją zemstę na Blaire i zrobi wszystko, żeby dziewczyna cierpiała tak mocno, jak to tylko możliwe. Dlatego tak bardzo czekałam na "Zły czas", bo byłam ciekawa, co tym razem wymyśli ten pokręcony bohater. Poza tym nie będę udawać, po prostu uwielbiam twórczość Kasi Haner. Więc gdy tylko "Zły czas" wpadł w moje ręce, od razu zaczęłam czytać. I szczerze mówiąc, nie mogę się pozbierać do dzisiaj. To dlatego recenzja jest tak późno, trudno mi było sklecić chociaż jedno zdanie w tych emocjach, musiałam więc poczekać, aż trochę opadną. I powiem Wam jedno, "Złe miejsce" to była świetna książka, ale "Zły czas" to istna petarda!

Kasia Haner pisze w tak emocjonujący sposób, że momentami aż serce chciało wyskoczyć mi z piersi. Dzięki temu mamy wrażenie, że bohaterowie są bardziej realni, a cała książka nabiera większego wyrazu. Jeżeli czytaliście poprzedni tom, to wiecie, jak bardzo pokręcony jest Phix. I, Boże Święty, jak ja go uwielbiam! To zdecydowanie jest najlepszy bohater męski z książek Kasi (no może razem z doktorkiem). Uwielbiam tego gościa za jego pokręconą logikę! Przez całą książkę zastanawiałam się, o co tak na prawdę mu chodzi, bo był za bardzo milutki, a tu na koniec spada na mnie taka bomba, a ja sobie myślę "Wiedziałam! Wiedziałam, że masz coś za uszami". Złoto! Za bohaterów w tej książce i emocje towarzyszące mi przy lekturze, Kasia powinna dostać medal! 

Ale, ale, mamy tutaj też Blaire, która w sumie przez całą książkę nie wie, co się z nią dzieje. Momentami trochę mnie wkurzała, ale z drugiej strony rozumiem, że była bardzo zagubiona. Najpierw ojciec zrobił z niej dziwkę, później trafiła do Phixa i wplątała się w ten chory trójkąt z nim i Davidem (czy tylko ja nie cierpię tego typa?), a teraz musi prowadzić firmę i uganiać się z Phixem, który nie wiadomo czego chce i do czego dąży. Tak więc mogła być trochę zagubiona, ale i tak mnie trochę wkurzała. Jednak to nic, bo na koniec w końcu pokazała trochę pazura i już nie mogę doczekać się trzeciego tomu, bo coś czuję, że ona może tam zawojować. 

"Zły czas" to powieść, która zdecydowanie przebiła swoją poprzedniczkę o głowę. Nie ma tutaj mowy o klątwie drugiego tomu, bo jest po prostu lepszy, niż pierwszy. Wielkie emocje, nieprzewidywalny Phix i uczucia, które pojawiają się nieproszone. Autorka postawiła sobie wysoką poprzeczkę, mam nadzieję, że trzeci tom jej dorówna. 

Ocena: 9,5/10


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

LUDKA SKRZYDLEWSKA - KRÓL KIER

Tytuł: Król Kier Autor: Ludka Skrzydlewska  Seria: Królowie Vegas Tom: 4 Tłumaczenie: --- Gatunek: Romans, erotyk  Wydawnictwo: Editio Red Premiera: 14.02.2023 r.  Persia to dwudziestotrzyletnia młoda kobieta, która pracuje jako krupierka w Kasynie Enigma. Pewnej nocy poznaje tajemniczego mężczyznę, który od razu zwrócił jej uwagę. Do tego czuć było pomiędzy nimi przyciąganie, którego nie mogli się wyprzec. Dlatego spokojna i poukładana Persia decyduje się na jednonocną przygodę. Nie wie tylko, że ta noc zmieni jej życie na zawsze. Król Kier to tajemniczy mężczyzna, który rozprawia się ze złoczyńcami miasta. Kiedy Persia przez przypadek odkrywa jego tożsamość podczas strzelaniny po kasynem, ten postanawia ją porwać. Nie przewidział tylko, że Persii mogą szukać pewni wpływowi ludzie, a ona sama może stać się dla niego kimś ważnym. Czy zemsta za krzywdy przeszłości wciąż będzie dla niego najważniejsza? A może to miejsce zajmie Persia? Uwielbiam książki Ludki Skrzydlewskiej, a już szczegó

Greek Gods Book TAG

Stworzyłam mój własny TAG. Jestem w blogosferze od niedawna, więc jeżeli ktoś stworzył taki tag, napiszcie mi kto. Edytuję wtedy post i napiszę czyim był pomysłem. 1. Afrodyta , czyli książka z najpiękniejszą okładką. Ostatnimi czasy zachwycam się nową okładka "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell. 2. Persefona , czyli książka, w której zakochałaś się od pierwszego wejrzenia. Zdecydowanie "Duma i uprzedzenie" Jane Austen.  Już od samego początku pokochałam tą książkę. 3. Hades , czyli książka, która przyprawia Cię o dreszcze. Właśnie czytam "Czarna Loteria" Tess Gerritsen, i muszę przyznać że w niektórych momentach mnie przeraża. 4. Zeus , czyli książka, którą każdy powinien znać. "Pan Tadeusz"Adama Mickiewicza. Każdy Polak powinien znać tą książkę. 5. Posejdon , czyli książka związana z morzem. Jedyna, która mi się teraz przypomina to "Historia prawdziwa kapitana Haka" Pierdomenico Baccalario. 6. Hestia , czyli ks

MAGDALENA KRAUZE - ZAUFAJ MI JESZCZE RAZ

Tytuł: Zaufaj mi jeszcze raz Autor: Magdalena Krauze Seria: Czekałam na ciebie Tom: 2 Tłumaczenie: - - - Wydawnictwo: Jaguar Premiera: 23.10.2019 r. Życie Pauliny zmienia się nieoczekiwanie o sto osiemdziesiąt stopni, kiedy na jaw wychodzi tajemnica skrywana przez Igora. Dziewczyna załamuje się i kompletnie nie wie co ma teraz zrobić. Dlatego decyduje się na wyjazd licząc na to, że w nowym otoczeniu dojdzie ze swoim życiem do ładu i składu. Potrzebuje dużo czasu, żeby móc przemyśleć pewne sprawy i spojrzeć Igorowi w oczy. Tak właśnie trafia do uroczego pensjonatu w Karpaczu. Dziewczyna poznaje tam Adama, który od początku wydaje się rozumieć ją bez słów. On również wiele przeszedł w swoim życiu i teraz bardzo przez to cierpi. Szybko więc się zaprzyjaźniają i rozmawiają o tym, co ich dręczy. Adam daje do zrozumienia Paulinie, że źle postąpiła wyjeżdżając i nie dając Igorowi szansy na wyjaśnienie sytuacji. Paulina w końcu rozumie, że jednym lekarstwem jest szczera